0

KiZiMiN ilk TeKMeSi

Yeniyil gireli birsey yazmadim bloguma,yeniyil galiba beni cok mesgul etmekle basladi ilk günlerine...
Yeniyilim sade bir sekilde gecti, özellikle saat 12 yi biraz gece bebegimin hareketini belirgin bir sekilde hissetmekle girdim bu yila:)
Ilk böyle belirgin hissetmemdi bu ve o geceden beride artik hergün hissediyorum hareketlerini.
Sabahlari ben uyanir uyanmaz sanki sesimi duyunca basliyo hareketlere, yemeklerden sonra dahada cok hareketli oluyo :) Daha ilkler oldugu icin her hareketini babasinada söylüyorum hemen. Sanirim bir süre sonra bu da aliskanlik olur ve bu kadar heyecanlanmam. Acayip merak ediyorum ne yapiyor orada diye...Haftaya insallah kontrole gidicez ve belkide bebegimin cinsiyetini görücez.
Sagliklik ve hersey yolunda olsunda baska birsey istemem...
Kayinvalidem geldi dün Türkiye'den, bir ayligina gitmisti. Kayinvalidem, annem ,yengem bana hediyeler almislar... Hepside cok güzeldi.
Helede yengemin kendi eliyle diktigi yatak takimi...Öyle tatli yapmiski, civcivler yapmis,kurdeleler..Birgün bebegimi icinde yatirirken hep yengemi hatirliycam insallah!
Yani bebis simdiden hediyeler aliyo...Daha ben birsey almadim, cinsiyetini ögreneyim ona göre alirim diyorum. 2-3 ay icindede ona yatak alirim insallah.
Simdilik bebegimin odasi olamiyor, cünkü evimde cocuk odasi yok. Kendi yatak odam bayagi büyük, bebegimin yatagini,dolabini ve tüm esyalarini odamiza koymak istiyorum.
Böyle hayaller kuruyorum simdilik...
Bir bakmissiniz bebisle neler yaparim diye düsüncelere dalmisim:)
Allah bu güzel duygulari yasamak isteyen herkese yasatsin!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top