0

Haftasonumuz ve bebisimizden haberler..

Öncelikle haftasonumdan azcik bahsedeyim:
Cumartesi alisverisle gecti zaten cogu cumartesi oldugu gibi. Pazar günü Centilmenle eve yakin yerlerde dolastik, dolasirken at yarisi vardi biraz izledik..
Orada bir bucuk yaslarinda bir bebisin yanimiza gelip bizimle tokalasmasi cok sirindi:)
Biraz ilerilere yürüdük, büyük su birikintileri buz tutmustu,Centl basladi üzerlerinde kaymaya,benimde elimden tuttu birazcik kaydim hehe.
Sonra kendisi kayiyo bana pesimden gel diyor, tabiki ben öyle bir hata yapmadim.
Cünkü düsersem bebis icin iyi olmazdi.

Bir süre sonra bir bankta oturup yanimiza aldigimiz sandwichleri yedik.
Bu esnada sohbet ettik, etrafi seyrettik.
Herkes birseylerle mesguldu; bebeklerini hava aldirmaya cikmis olanlar, köpeklerini gezdirenler, basbasa gezen asiklar...bizde esi hamile yürüyüse cikan grubuna giriyoduk galiba:))

Bugün ise acayip kapali gri bir hava var disarida..sisli ve buz gibi.
Centilmenimin ilk kurs günü bugün. 14 haftalik bir kursa basladi, daha dogrusu katilanlardan elemeler yapicaklar secilirse devam edecek.
Benim doguma kadar insallah bitirmis oluyor kursu.
Yine bana esimi özleyecegim günler kaliyo:(
O yokken ev cok sessiz geliyo,bu sabah o gittikten sonra uyuyamadim durmadan döndüm durdum,her dönmemde bebekte hareketlendi,benden rahatsiz oldu sanirim:)
ama ne yapalim alisicaz, calismadan yahut birseyler yapmadan yasanmiyo!

Bebiste maasallah güzel hareketli.
Bazen sasiyorum, icerilerde neler yapiyor bu böyle hareketli diye:)
Babasida 'vur kizim annene' diyo:)
Gecenlerde babasinin yanagina vurdu:))

Allah tüm yasamak isteyenlere yasatsin bu duygulari..
Kocaman sevgiler bizden tüm sevenlerimize...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top