0

BeBiSe HaZiRLiK


Eveeet sevgili blogcu arkadaslar bayramda geldi gecti herseyin gelip gectigi gibi...
Bebisle benden azcik birseyler yazayim dedim. Bebisin hareketleri daha belirginlesti ve cogaldi. Kontroller falan hersey normal gidiyor cok sükür.
Bazen konusuyorum kizimla, kizim diyorum cünkü doktor %80 kiz diyebilirim dedi. Artik % 20 ihtimalide simdilik düsünmüyorum, hem farketmez saglikli olsun yeter!
Kizim olacagini ögrendikten sonra Bayrama elbise bile aldim ona:) Bebisimi icinde hayal ettim, ne de yakisir diye düsündüm:) Bazen öyle hayallere dalip gidiyorum.
Bazen canim birsey istese, kizim bunu yapmak istiyo babasi diyorum:)
Isim konusunda Talia diye düsünmüstüm ama hala kesin degil. Arapca anlami güzel bir isim olsun istiyorum.
Bebegime cok hazirlik yapmadim daha, yavas yavas baslamam lazim. Bebek yatak takim örnekleri..vs yahut yatagi icin dekorasyon ve degisik fikirleri olan varsa lütfen benimle paylasssin.
Cicili, süslü seyleri cok seviyorum. Icim civil civil oluyo öyle seyler görünce yahut yapinca.
Simdilik icimden gecenler bunlar..Birdahaki gelismelere dek kocaman sevgiler bizden sizlere...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top