0

HaMiLeLiGe alismakkk

Sevgili GüNLüK,

Birkac gündür yoktum blogumu öylece biraktim..ee insanin basina neler gelinir hic bilinmez helede hamile olunca rahatsizliklar olabiliyo bazen.
Bundan 2 gün önce sabah kalkar kalkmaz basagrisi ve mide bulantisiyla karsilastim. Bas agrim hic olmamisti öyle.
Zaten okuduguma göre bu haftalarda kan basinci arttigi icin bas agrisi olabiliyomus ama mide bulantilarim gecmisti ona bir akil erdiremedim.
Normalde günde birkez bulanan midem o gün 6-7 kez bulandi.
Afedersiniz ne yediysem geri geldi, cok halsiz kaldim, ayrica midem bulandikca bas agrim artti sanki..
Bir an hep öyle kalacagim zannettim, ne yesem olmadi, karnimda ac..
Eee dedim en iyisi ac ac yatayim, zaten yesem geri geliyo.
Öylece sabaha kadar döndüm durdum yatakta..
Arada aclik hissim gitsin diye su ictim.
Sabah esim sagolsun kahvalti hazirlamisti birazda gene geri gelir korkusuyla yemeye basladim, baktimki yedikce basimdaki agirlikta tamamen kayboldu ve kendimi iyi hissetmeye basladim.
Allah'a öyle sükrettim ki!

Esime gece her ' birsey istiyomusun' dediginde tek istedigim dualari olmustu. Demekki bu dualarimizi yüce Rabbim duydu.

Aslinda o gün tek korkum cocugun besinsiz kalmasiydi, yoksa kendim gene sabrederim. Simdi ise cok iyiyiz Allah'a sükür! 16 haftamiza girdik, ee büyüyo artik bebisim. Bu aralar isim ariyoruz ona, gerci cinsiyetini daha ögrenemedik ama..

Ben yokken buralara mesaj birakipta beni unutmayan arkadaslarima cok tesekkür ediyorum..

Insanin sevenlerinin,düsünenlerinin olmasi ne güzel degil mi GüNLüK!
0

Sabret gönülll:)

Sevgili günlük,
Karli, güzel bir günü geride biraktim.
1 saat duraksiz yürüdük esimle. Sonra biraz alisveris..
Azönce eve geldim yorulmusum sanki, oturdugum yerde kalakaldim öylece.
Esimi Videotek'e film almaya gitti, bu gece film bakmak geldi icimizden.
Evde film izlemek sinemadan daha rahat geliyo bana.
Yanima aliyorum ivir zivir yiyecekleri, istedigim gibi (yatarak,uzanarak) filmime bakiyorum.
Sinemada izlemenin keyfi ayri ama evde bir baska benim icin!

Ahh günlük ahhh, bir gardobuma kavusamadim ona sasiyorum, kiyafetler bir süre daha ortalikta sürünmek istiyolar sanirim, yahut gardroplar bizim evi istemiyolar hehe.
Gardop olayini bilmeyenler surayi tiklayip bastan okuyabilirler...

Gecen ki olaylardan sonra yeni gardobumu eve yollayacaklardi baska renkli ama gene odama uyan bir tane.
Bu hafta cok seviniyodum sonunda yatak odam daginikliktan kurtulacak diye amaa gardobumu kurduk sadece bir kapagi kaldi en sona takmaya kapaklar ikiside ayni cikti, yani ikiside sol kapak dolayisiyla sag tarafa uymuyodu teki.
Yani simdide sag kapagi getirmelerini bekliycez bir iki hafta.
Bende gülsem mi ne yapsam sasirdim, cünkü bu defada terslik olacagi aklima hic gelmemisti.
Ama beklemeye alistim iki haftada gecer elbet degil mi!

Simdi bu güzel günümün ardindan bu konuyu direk kapatmak istiyorum...
Esim gelene dek bende birazcik blogcu arkadaslarimin bloglarini gezeyim..
Sizleri cok seviyoruz!
Bebisinde cok selami varmis öyle dedi :)
Sevgiler....
0

Lea BeBeK

SeLaMLaR HeRKeSe;

Iyisinizdir insallah diyorum ve bu yukaridaki bebekten bahsetmeye basliyorum.
Onu dün yaptim, ilk yaptigim bebek, ayrica epeydir örgü yapmamistim, acemiyim bu konularda ama bos vakitlerde basit birseyler yapmak istiyorum.
Bebegin yapilisini merak eden olursa aldigim sitenin adresini veririm. Simdide bir tane bebek patigi yapmak istiyorum iyi bir örnek bulursam.

Böyle kücük seyleri yaparken zevk aliyorum ama deseniz ki kazak ör, o biraz zor biter bende ..

Bu bebegi Lea adindaki 1 yasina girmek üzere olan yegenime yaptim.

Resme gelince bayagi bir bulanik biliyorum,azönce Web Cam ile cektim.
Digital foto makinam yok henüz ama bebisim dogmadan bir tane almak gerek, onun resimlerini cekmeyi cok isterim.

Bu arada bebis demisken gecen kontrolümüzden bahsedeyim, 2 saat beklemenin ardindan, 5 dakikalik bir ultrasalden sonra herseyin normal gözüktügünü ögrendim, ölctüler ..vs. bebisin kemikleri belli oluyodu, ayrica nefes alisi falan, cok güzel bir duyguydu onu öyle görmek Artik bir dahakine daha ayrintili görürüm sanirim. Yarinda özel doktorumda kontrol var, gecen gittigim hastanedeydi.

Simdilik bizden bukadar dostlar, görüsmek üzere sevgiler ..
0

Heyyy Ben büyüyooom

SeLaMLaR BeBiSiMLe BeNDeN HeRKeSe,
BiLiYoMuSuNuZ BiZ YaRiN BeBiSiMLe HaSTaNeYe GiDiYoRuZ YuPpPiii

Ve HeYeCaNLiYiZ....

CüNKü BiR aYi GeCTi BeBiSi GöRMeYeLi, Ne KaDaR DeGiSTi KiMBiLiR! BiR HaReKeT eTTiGiNi GöRüRSeM aCaYiP MuTLu oLuRuM SaNiRiM....

eNSe KaLiNLiGi öLCüLeCeK YaRiN YaNiLMiYoSaM...
TeK DiLeGiM SaDeCe SaGLiKLi oLMaSi....
aNNeSi Yey oNu Yeyyy

Bu aRaDa BiZiM GöBiSiMiZDe SiSMeYe BaSLaDi ..DaHa SiMDiDeN BaNa SaKaSiNa SiSKo DiYoLar hehe..
ToPu ToPu 49 KiLoYuM DaHa NeReM SiSKo YaW? 14 HaFTaLiK HaMiLeLiGiMDe Bu KiLo iYi BeNCe...

Bu aRaDa BeBiSiMiZiN BaBaSiDa KiLo aLMaYa BaSLaDi BeNLe BiRLiKTe,
o Da aSeRiYo Ne YaPSiN , naSiL YiYo SPaGeTTiYi GöRSeNiZ..

NeYSe SeVGiLi BiZiM BLoGuMuZu ZiYaReT eDeN aRKaDaSLaR ,
BiZe MüSaDe uYKuMuZ GeLDi .
SeVGiLeR...
0

Gelll Gardrop gellll

Sevgili günlügüm,

Bu sabah beni uyandiran ve sinir eden Firma'ya gicik oluyorum.
Tabiki sorun uykumun bölünmesi degil!
Ben bu yeni evime tasinali 5 ay oluyo ve esyalarimi alirken biraz uyumlu olmalarina dikkat ettim cünkü eski evimde önemseyememistim pek.
Cok güzel kirmizi sarap rengi bir yatak aldim, ona uyumlu gardrop aradim bir süre.
Bir tane gördüm onun bir bölümünü ayni yatagimin renginden yapilmak üzere siparis verdim.
Sirf bu renk de icinde olsun diye 3 ay bekledim, o kadar sürer dediler.
Cumartesi gardrobum evime geldi diye cok seviniyodum.
Cünkü tüm esyalarim ortaliklarda, yatak odasinda bir kösede katli duruyo.
Giyinirken bir saat ariyorum yani.
Neyse bu sevincim yok oldu cünkü benim istedigim renk degil tamamen kendileri bir renk secip yollamislar.
Aradik,o rengini arayacaklarini dediler.
Sonra bugün yetkili aradi o renk daha üretilmiyo dedi.
Beni hem üzüntü hem gülme tuttu.
Bizim aldigim siparis kagidinda rengi herseyi yaziyo,yani bize satiliyo bu ama yok!
Sanki bizimle dalga geciyolar yaa!
Ben aylarca gardropsuz duruyorum evde, bunlar bana o kadar zamandan sonra yok diyolar.
Esimi gönderdim az önce o Firma'ya, agzina geleni say, parasini geri al baska yerden aliriz dedim.
Yani simdi yeni gardrop bakicam,o da ancak 1 ay icinde gelir en erken
Ne diyeyim Allah daha kötü sorunlar vermesin, böyle düsündüm ve sinirim gecti
Hani derlerya ucurumun kenarinda bile olsa sirf hayata giciklik olsun diye gülümse!!!
Hem ayrica böylelikle insan evi olmayanlari, fakirleri düsünüyo....

Suan disarida cok tatli bir sonbahar günesi acti, bu da sevincli olmama neden oldu!!

Bugün cok isim var, camasirlarimi asicam birazdan, lavabolari temizliycem, birazikta toz alsam fena olmaz, ayrica yemek yapip yemem lazim.
Bebisimi unutursam kirilir bana

Bir baska günde görüsmek dilegiylee....
0

HaMiLeLiK GeCMiSiM

Bugün cok güzel bir gündü benim icin.
Nedeni disari cikip bol bol gezdigim icin!
Epeydir böyle gezinti yapmamistim.
Alisik degilim evde miskin miskin oturmaya.
Neden mi epeydir cok gezememistim gelelim bu konuya;

Taa bastan alicak olursam, ben bundan 2 bucuk sene evvel 2 aylik hamileyken bebegi kaybettim.
Derken geldik bundan 3 ay öncesine ve yine hamile oldugumu ögrendim tam da istedigimiz zamandi bu bunun icin Rabbime sükürler olsun!
Ve 6 haftalikken gene bebegi düsürme tehlikesi atlattim 1 hafta hastanede yattim, sonra doktor evde bir süre yatmam gerektigini söyledi, 1 ay durmadan yattim belki.
Bana zor geldi bu günler ama bebegim icin tabiki katlandim.
Sonra yavas yavas ayaga kalkmaya basladim,evin yanlarina ciktim arada yürüyüse..vs.
Hemen eve geliyodum cünkü basim döndü bir süre,birazda uzun süre yatmaktan heralde ayakta cok duramiyodum.
Derken gitgide iyiye gidiyo cok sükür!
Simdilerde ise bebegimle 13. haftadayiz ve artik bu sorunlar yok!
Insallah Allah'im bu bebek sevincimizi mutlu sonla sonuclandirir!
Cünkü biz alisiyoruz bu bebise, helede onun hareketlerini hissedince eminim daha güzel olucak...
Allah cocugunu kaybeden annelere,cocugu olmayan annelere sabir versin!

Bu güzel duygulari her insanin yasamasi gerek diye düsünüyorum!

Benimde hamilelik gecmisim böyle iste, paylasmak istedim...
Sevgiler...
0

Garfield ile ortak yanimiz

Garfield bircogumuzun sevdigi tembel mi tembel,uykucu mu uykucu ama buna karsin sevimli bir kedi. Ben hamileyken kendimi Garfield'a benzetiyorum iste. Özellikle sabahlari ayni bu resimdeki gibiyim
0

BaYRaM ve hamileligimden...

Bayraminda ikinci günü geldi...
Bir bakmisiz ki Kurban Bayrami geliyo..
Zaman o kadar hizli gecmeye basladiki!
Bilmiyorum sizede öyle geliyor mu?
Dünyanin sonu yaklasiyo galiba! Allah sonumuzu hayirli kilsin!

Böyle satirlarla basladim nedenini bende bilmiyorum, zaten günlük dedigimizde budur degil mi, icten ne geliyosa duygulari yansitmak.

Sabah abimin aramasiyla uyandim, beni chat yapmaya cagirdi.
Bende yavasca kalktim, cünkü sabah bulantilarim var hala.
Ama bebisim rahat durdu abimin cagirdigini anladi sanki :)
Aileden cogu kisi gelmis annemlere abim ondan cagirmis, tam bir aile chati yaptik yani, görüntülü ve sesli.
Internetin bana faydasi cok bu konuda, ailemle istedigim zaman görüsüyorum.

Simdi esimi bekliyorum, biraz dolasicam,temiz hava alicam.
Hamileyken iyi geliyo bilindigi gibi.
Bazen degisik seyler yapmak istiyorum.
Normalde hareketli biriyim bu hamilelikte kisitlaniyo biraz tabi.
Yeni hobiler edinmek istiyorum, fikirleriniz var mi bu konuda?

Bebis acikti galiba, ben simdi birazcik mamalar yiyeyim :)
Back to Top