0

Pamuk Prenses

Ben ilk defa bu tür bir blog oyununa katilmis bulunuyorum, sevgili Tuense sobelemis beni..Ee bende bir masal ve ayrica cizgi film halindede defalarca izledigim 7 cüceler Hikayesinde buldum kendimi. Biraz kendime uyarladim oldu bitti, benden bu kadar!.Lafi uzatmadan gecelim hikayemize degil mi?..



Güzel mi güzeeeell, ailesinin bir tanesi bir prensestim, pamuk kiz diye severlerdi cünkü cok hassas-narin bir yapim vardi. Kalbim de bir o kadar yumusakti. Hep mutlukduk taa ki aramiza kötü cadi (...) girene dek.
Bana elinden geleni yapti, beni kiskanmis olmali..

Olmali diyorum cünkü ben bunlarin farkinda bile degildim, o kadar temiz kalbim varmiski ,heryerde bu temiz kalbimden kaybetmedimmi ki!?
Yahut kaybetmis gibi göründüm ama asil kazanan bendim..

Derken 7 tane melege rast geldim ormanda : Ne güzellerdi, ne yardimseverlerdi..Kisa zamanda cok sey ögrendim onlardan....
Bu arada cadi hep beni takip ediyodu derken birgün bana büyük bir tuzak kurdu ve agina düsürdü beni..
Zehirledi beni o kipkirmizi istah acici gözüken elmasiyla...Taa kalbimde hissettim o aciyi..Yememem gerekti!
Ama tipki Adem ile Havva'da oldugu gibi kandirildim.
Kurtulusum yoktu artik, meleklerde agliyolardi benim icin.
Tam böyle ümitsiz bir anda iste o prens cikti karsima.
Bir icten sicak öpücügü yetti benim tekrar hayata gözümü acmama, tabi Allah'in da takdiriydi bu demekki.
.Ve o prensimle mutlu bir yasantiya basladik..
Hayatimizin bazi kisimlarinda o cadi gene bizimle ugrasti, bazen oldu birimiz uydu ona bazen oldu ikimizde yenildik ama gene o 7 melekler hep yanimizdaydilar ve bize hep yardim ettiler..
Biz bu nedenle bugün ayaktayiz ve mutluyuz! Allah kimseye bu mutlulugu bozmayi nasip etmesin!...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top