0

Lea BeBeK

SeLaMLaR HeRKeSe;

Iyisinizdir insallah diyorum ve bu yukaridaki bebekten bahsetmeye basliyorum.
Onu dün yaptim, ilk yaptigim bebek, ayrica epeydir örgü yapmamistim, acemiyim bu konularda ama bos vakitlerde basit birseyler yapmak istiyorum.
Bebegin yapilisini merak eden olursa aldigim sitenin adresini veririm. Simdide bir tane bebek patigi yapmak istiyorum iyi bir örnek bulursam.

Böyle kücük seyleri yaparken zevk aliyorum ama deseniz ki kazak ör, o biraz zor biter bende ..

Bu bebegi Lea adindaki 1 yasina girmek üzere olan yegenime yaptim.

Resme gelince bayagi bir bulanik biliyorum,azönce Web Cam ile cektim.
Digital foto makinam yok henüz ama bebisim dogmadan bir tane almak gerek, onun resimlerini cekmeyi cok isterim.

Bu arada bebis demisken gecen kontrolümüzden bahsedeyim, 2 saat beklemenin ardindan, 5 dakikalik bir ultrasalden sonra herseyin normal gözüktügünü ögrendim, ölctüler ..vs. bebisin kemikleri belli oluyodu, ayrica nefes alisi falan, cok güzel bir duyguydu onu öyle görmek Artik bir dahakine daha ayrintili görürüm sanirim. Yarinda özel doktorumda kontrol var, gecen gittigim hastanedeydi.

Simdilik bizden bukadar dostlar, görüsmek üzere sevgiler ..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top