0

Bayram ve Hamilelikten...


Bayramin da ikinci günü geldi...
Bir bakmisiz ki Kurban Bayrami geliyo..
Zaman o kadar hizli gecmeye basladi ki!
Bilmiyorum size de öyle geliyor mu?
Dünyanin sonu yaklasiyo galiba! Allah sonumuzu hayirli kilsin!

Böyle satirlarla basladim nedenini ben de bilmiyorum, zaten günlük dedigimizde budur degil mi, icten ne geliyosa duygulari yansitmak.

Sabah abimin aramasiyla uyandim, beni chat yapmaya cagirdi.
Bende yavasca kalktim, cünkü sabah bulantilarim var hala.
Ama bebisim rahat durdu abimin cagirdigini anladi sanki :)
Aileden cogu kisi gelmis annemlere abim ondan cagirmis, tam bir aile chati yaptik yani, görüntülü ve sesli.
Internetin bana faydasi cok bu konuda, ailemle istedigim zaman görüsüyorum.

Simdi esimi bekliyorum, biraz dolasicam,temiz hava alicam.
Hamileyken iyi geliyo bilindigi gibi.
Bazen degisik seyler yapmak istiyorum.
Normalde hareketli biriyim bu hamilelikte kisitlaniyo biraz tabi.
Yeni hobiler edinmek istiyorum, fikirleriniz var mi bu konuda?

Bebis acikti galiba, ben simdi birazcik mamalar yiyeyim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top